( ZAMKNIĘTY) Nabór wniosków w sprawie udzielenia refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy - Powiatowy Urząd Pracy w Bochni

Zdjęcie artykułu Zapraszamy na Targi Pracy
04.09.2025

Zapraszamy na Targi Pracy

„Służba z pasją, praca z misją” – wyjątkowe Targi Pracy Służb Mundurowych w Bochni! 12 września o godzinie 10:00 Rynek w Bochni zamieni się w niezwykłe miejsce, gdzie...

Zdjęcie artykułu Powiat Bocheński liderem rynku pracy w Małopolsce!
12.06.2025

Powiat Bocheński liderem rynku pracy w Małopolsce!

Powiat Bocheński z najniższą stopą bezrobocia (2,6 proc.) wśród powiatów ziemskich w Małopolsce. Według danych statystycznych z końca kwietnia br. nasz Powiat osiągnął...

( ZAMKNIĘTY) Nabór wniosków w sprawie udzielenia refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy

Print Drukuj

Informujemy o naborze wniosków w sprawie udzielenia refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy w ramach Funduszu Pracy.

Przedsiębiorco masz możliwość uzyskania refundacji części kosztów wyposażenia

lub doposażenia stanowiska pracy w kwocie do 30 000,00 zł.

Wnioskodawcy, któremu nie przysługuje prawo obniżenia podatku od towarów i usług (dalej jako podatek VAT) należnego o kwotę podatku naliczonego, refundacja będzie obejmować wydatki w kwotach brutto.

W przypadku, gdy Wnioskodawca nabędzie prawo do obniżenia kwoty podatku VAT należnego o kwotę podatku naliczonego, będzie zobowiązany do zwrotu równowartości podatku VAT od towarów i usług zakupionych w ramach umowy.

Wnioskodawcy, któremu przysługuje prawo obniżenia podatku VAT należnego o  kwotę podatku naliczonego, refundacja obejmować będzie wydatki na wyposażenie lub doposażenie stanowiska pracy bez podatku VAT (tj. w kwocie netto).

Zapoznaj się z Zasadami w sprawie dokonywania refundacji kosztów wyposażenia
lub doposażenia stanowiska pracy ze środków Funduszu Pracy
.

Złóż wniosek w sprawie udzielenia refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy.

Pamiętaj wniosek powinien być kompletny i prawidłowo sporządzony.
 

Osobami skierowanymi na wyposażone lub doposażone stanowiska pracy będą osoby bezrobotne zarejestrowane w Urzędzie lub inne uprawnione.

Wypełniony wniosek wraz z załącznikami możesz złożyć od dnia 11.09.2025 r.:

  • w siedzibie Urzędu: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni, ul. Wojska Polskiego 3, 32-700 Bochnia (I piętro pok. 13);
  • za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera itp. na ww. adres;
  • drogą elektroniczną (adres skrzynki ePUAP: /12010/SkrytkaESP lub adres
    do e-Doręczeń: AE:PL-58816-98434-TIBJR-28).

Urząd nie ponosi odpowiedzialności za awarię platformy ePUAP / e-Doręczenia, niewłaściwie przesłane lub uszkodzone pliki.

Bochnia, 05.09.2025 r.

Załączniki


5,4%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec lipca 2025 r.

wykres statystyki

  • 1.721,90 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 2.066,30 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 861,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • do 52.491,80 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz

Powiatowy Urząd Pracy w Bochni 
ul. Wojska Polskiego 3 
32-700 Bochnia

Sekretariat - Dziennik Podawczy

14 611 10 51 - 53

Rejestracja i obsługa osób bezrobotnych
i poszukujących pracy:
14 614 97 11

14 614 97 12
14 614 97 13

14 614 97 46


Zgłaszanie ofert pracy
14 614 97 26

14 614 97 29

Obsługa cudzoziemców
14 614 97 26

14 614 97 29

KFS
14 614 97 44
14 614 97 45

Staże i Szkolenia
14 614 97 14
14 614 97 30
14 614 97 32

Prace interwencyjne
14 614 97 19

14 614 97 28

Doposażenie stanowiska pracy

14 614 97 19
14 614 97 28


Środki na działalność gospodarczą
14 614 97 14

14 614 97 30
14 614 97 32


Szczegółowe dane kontaktowe dostępne w zakładce
Książka telefoniczna.



E-mail:
krbo@praca.gov.pl
pup@powiat.bochnia.pl

Adres Skrytki ePUAP: /12010/SkrytkaESP
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-58816-98434-TIBJR-28


Sekretariat: 14 611 10 51 - 53
Fax: 14 614 97 33