Zapoznaj się z Zasadami organizacji i finansowania prac interwencyjnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego (RPO WM) 2014-2020.
Złóż wniosek o organizowanie prac interwencyjnych, zatrudnij osobę co najmniej na ½ etatu i skorzystaj z refundacji części poniesionych kosztów na wynagrodzenie pracownika w miesięcznej wysokości 1480,00 zł oraz składek na ubezpieczenia społeczne od refundowanego wynagrodzenia.
Pamiętaj wniosek powinien być kompletny i prawidłowo sporządzony.
Prace interwencyjne będą organizowane na okres do 30.11.2022 r.
Na organizowane prace interwencyjne zostaną skierowane osoby w wieku 30 lat i więcej pozostające bez pracy, zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bochni jako bezrobotne, którym zaplanowano w Indywidualnym Planie Działania prace interwencyjne, w szczególności kobiety należące do jednej z poniższych grup:
- osoby z niepełnosprawnościami
- osoby w wieku 50 lat i więcej
- osoby długotrwale bezrobotne[1]
- osoby o niskich kwalifikacjach[2]
Grupy docelowe w ramach niniejszego naboru mogą ulec zmianie w związku z koniecznością osiągnięcia kluczowych wskaźników w projekcie RPO WM.
Ze wsparcia w ramach projektu mogą skorzystać byli uczestnicy projektów w zakresie włączenia społecznego realizowanych w ramach osi 9 RPO WM.
Na organizowane miejsca prac interwencyjnych nie mogą być skierowane osoby, które są uczestnikami innego projektu realizowanego w tym samym czasie w ramach RPO WM 2014-2020, w którym przewidziane formy wsparcia uczestnika są tego samego rodzaju i zmierzają do osiągnięcia tego samego celu/korzyści dla uczestnika projektu.
Wnioski można składać od 23.03.2022 r. na dzienniku podawczym pokój nr 13 ( I piętro) lub przesłać do Urzędu za pośrednictwem poczty.
Bochnia, 19.01.2022 r.
Aktualizacja 23.03.2022 r.
Aktualizacja 20.09.2022 r.
Aktualizacja 20.09.2022 r.
[1] Osoba długotrwale bezrobotna tj. osoba bezrobotna nieprzerwanie przez okres ponad 12 miesięcy
z uwzględnieniem zarówno okresu przed rejestracją w Powiatowym Urzędzie Pracy jak i po rejestracji.
z uwzględnieniem zarówno okresu przed rejestracją w Powiatowym Urzędzie Pracy jak i po rejestracji.
[2] Osoba o niskich kwalifikacjach tj. osoba posiadająca wykształcenie na poziomie do ISCED 3 włącznie (Międzynarodowa
Standardowa Klasyfikacja Kształcenia). ISCED 1 – wykształcenie podstawowe, ISCED 2 – wykształcenie gimnazjalne, ISCED
3 - wykształcenie ponadgimnazjalne/ponadpodstawowe. UWAGA wykształcenie policealne to już poziom ISCED 4.
Standardowa Klasyfikacja Kształcenia). ISCED 1 – wykształcenie podstawowe, ISCED 2 – wykształcenie gimnazjalne, ISCED
3 - wykształcenie ponadgimnazjalne/ponadpodstawowe. UWAGA wykształcenie policealne to już poziom ISCED 4.