Spotkanie dotyczące zasad przyznawania środków na działalność gospodarczą

Print Drukuj
Na zdjęciu osoby na spotkaniu służbowym - grafika dekoracyjna źródło: https://pixabay.com

Powiatowy Urząd Pracy w Bochni informuje, że w dniu 14.09.2023 r. o godzinie 11.00 w siedzibie Urzędu (I piętro sala 16) odbędzie się spotkanie dotyczące zasad przyznawania środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej. 
Podczas  spotkania zostaną omówione, krok po kroku, zasady przyznawania środków, wypełniania  wniosku, zagadnienia dotyczące form opodatkowania, opłacania składek ZUS, rozliczania z Urzędem Skarbowym.

Serdecznie zapraszamy do udziału w spotkaniu.

Osoby o szczególnych potrzebach, które planują wziąć udział w spotkaniu proszone są o zgłoszenie  poprzez maila: mkomasa@pup-bochnia.pl,  tel. 014 614 97 19 jakie usługi powinien zapewnić Urząd (np. tłumacz PJM, SJM, pętla indukcyjna, powiększony tekst, wsparcie asystenta lub inne). Zgłoszenia  będą niezbędne do dostosowania miejsca organizacji spotkania  i zapewnienia komfortu uczestnikom w trakcie spotkania. 
 
Informacje o publikacji dokumentu