Pracodawco skorzystaj z możliwości zorganizowania stażu w ramach projektu „Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w powiecie bocheńskim (VII)", w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego (RPO WM) 2014-2020.
Zapoznaj się z Zasadami organizacji i realizacji staży w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego (RPO WM) 2014-2020.Złóż wniosek o zawarcie umowy o zorganizowanie stażu.
Pamiętaj wniosek powinien być kompletny i prawidłowo sporządzony.
Na zorganizowane miejsca odbywania stażu skierowane zostaną osoby w wieku 30 lat
i więcej pozostające bez pracy, zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bochni jako bezrobotne, którym zaplanowano w Indywidualnym Planie Działania staż, należące do jednej z poniższych grup:
- osoby w wieku 50 lat i więcej (w przypadku organizacji staży dla osób w wieku 50 lat i wiecej, Organizator sażu nie jest zobowiązany do zatrudnienia uczestnika projektu po zakończeniu stażu - dotyczy wniosków złożonych od 30.08.2021 r.)
- osoby z niepełnosprawnościami
- osoby długotrwale bezrobotne[1]
- osoby o niskich kwalifikacjach[2] (obowiązuje od 18.06.2021 r.)
Miejsca odbywania stażu organizuje się na okres od 3 do 6 miesięcy.
Ze wsparcia w ramach projektu mogą skorzystać byli uczestnicy projektów w zakresie włączenia społecznego realizowanych w ramach osi 9 RPO WM.
Na organizowane miejsca odbywania stażu nie mogą być skierowane osoby, które są uczestnikami innego projektu realizowanego w tym samym czasie w ramach RPO WM 2014-2020, w którym przewidziane formy wsparcia uczestnika są tego samego rodzaju i zmierzają do osiągnięcia tego samego celu/korzyści dla uczestnika projektu.
Wniosek możesz złożyć od 31.03.2021 r. w wyznaczonej do tego celu skrzyni, znajdującej się w wejściu do Urzędu od strony ul. Wojska Polskiego (wiatrołap) lub przesłać do Urzędu za pośrednictwem poczty.
Bochnia, 29.03.2021 r.
Aktualizacja, 18.06.2021 r.
Aktualizacja, 30.08.2021 r.
[1] Osoba długotrwale bezrobotna tj. osoba bezrobotna nieprzerwanie przez okres ponad 12 miesięcy z uwzględnieniem zarówno okresu przed rejestracją w Powiatowym Urzędzie Pracy jak i po rejestracji.
[2] Osoba o niskich kwalifikacjach tj. osoba posiadająca wykształcenie na poziomie do ISCED 3 włącznie (Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia). ISCED 1 – wykształcenie podstawowe, ISCED 2 – wykształcenie gimnazjalne, ISCED 3 - wykształcenie ponadgimnazjalne/ponadpodstawowe. UWAGA wykształcenie policealne to już poziom ISCED 4.