Wniosek o udzielenie dotacji na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej mikroprzedsiębiorcy i małemu przedsiębiorcy składa się wyłącznie w formie elektronicznej poprzez platformę praca.gov.pl. do powiatowego urzędu pracy właściwego ze względu na swoją siedzibę.
Wnioski o dotacje można składać wyłącznie w formie elektronicznej do urzędu właściwego ze względu na siedzibę wnioskodawcy od 1 lutego 2021 r. do 31 marca 2021 r.
Komplet dokumentów składanych do urzędu powinien zawierać :
- umowę o wypłatę dotacji,
- wniosek o udzielenie dotacji
- formularz informacji przedstawionych przy ubieganiu się o pomoc rekompensującą negatywne konsekwencje ekonomiczne z powodu COVID-19
- kopię pełnomocnictwa (tylko w przypadku udzielenia pełnomocnictwa osobie lub osobom do dokonywania w imieniu Wnioskodawcy czynności prawnych określonych w pełnomocnictwie, w tym m. in. do składania wniosku o udzielenie dofinansowania i podpisania umowy na platformie praca.gov.pl.)
Ponadto kserokopię ww. pełnomocnictwa potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wnioskodawcy należy dostarczyć do Powiatowego Urzędu Pracy w Bochni w wersji papierowej.