Wniosek o udzielenie pożyczki mikroprzedsiębiorca składa do powiatowego urzędu właściwego ze względu na swoją siedzibę.
Wnioski powinny być wnoszone w postaci elektronicznej poprzez platformę praca.gov.pl.
Złożenie wniosku i umowy poprzez platformę praca.gov.pl, po opatrzeniu ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym, pozwoli na obsługę sprawy bez konieczności wizyty w powiatowym urzędem pracy.
Komplet dokumentów składanych do urzędu powinien zawierać :
- umowę pożyczki
- wniosek o udzielenie pożyczki
- formularz informacji przedstawiaonych przy ubieganiu sie o pomoc rekompensującą negatywne konsekwencje ekonomiczne z powodu COVID-19
- kopię pełnomocnictwa potwierdzoną za zgodnośc z orginałem (tylko w przypadku udzielenia pełnomocnictwa osobie lub osobom do dokonywania w jego imieniu czynności prawnych określonych w pełnomocnictwie, w tym m. in. do składania wniosku o udzielenie pożyczki i podpisania umowy na platformie praca.gov.pl lub w wersji papierowej)
Aktualizacja artykułu:08.04.2020 r.