w przypadku konieczności uzupełnienia dokumentacji do złożonego za pośrednictwem portalu praca.gov.pl wniosku lub dokonania korekty złożonej dokumentacji prosimy o dokonanie tej czynności za pośrednictwem pisma kierowanego do Urzędu.
Poniżej zamieszczona graficzny schemat kolejnych kroków pozwalających na przesłanie za pośrednictwem portalu pisma z uzupełnieniem lub korektą wniosku.
Krok 1. Wybór rodzaju sprawy - wnioski o usługi i świadczenia z urzędu - pismo do urzędu
Krok 2. Wybór adresata - Powiatowy Urzą Pracy w Bochni
Krok 3. Uzupełnienie formularza - w rodzaju sprawy prosimy wskazać czego dotyczy pismo np. "uzupełnienie wniosku o pożyczkę", "uzupełnienie wniosku o dofinansowanie wynagrodzeń pracowników", uzupełnienie wniosku o dofinansowanie dla samozatrudnionych"
Krok 4. Załączniki - prosimy o dodanie niezbędnych załączników (plik pdf, excel, itp.)
Krok 5. Weryfikacja konta - prosimy o użycie swojego konta, które Państwo założyli w momencie składania wniosku
Krok 6. Podpisanie wniosku (profilem zaufanym lub certyfikatem kwalifikowanym) i przesłanie do urzędu